Oddelenie marketingu a spoločenských vied

Kontakty

Adresa
BF346
E-mail
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo
+421/41/513 32 23

Doplnkové informácie

Doplnkové informácie
Researcher ID:     DEM-8067-2022
ORCID Number: https://orcid.org/0000-0002-5421-1888
Pozícia: Odborný asistent, Katedra ekonomiky 
Miestnosť:  BF346
Mail:  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo: +421 41 5133 223
Konzultačné hodiny:   Pondelok 12:00-14:00 

 

Zabezpečované predmety:

Medzinárodné podnikanie II. stupeň Ing.
Organizácia manažérskej práce II. stupeň Ing.
Marketing I. stupeň Bc.
Podnikové plánovanie      I. stupeň Bc.

                                              

Vzdelávanie a graduačný rast:

PhD.      Interné doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor 6213 ekonómia a manažment, názov dizertačnej práce: Patologické vzťahy na pracovisku v podniku – výskyt, konzekvencie, eliminácia, 2024.

Ing.        Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor: 3.3.16 ekonomika a manažment podniku, názov diplomovej práce: Interná marketingová komunikácia vybraného podniku, 2021.

 

Vedeckovýskumné zameranie:

Predmetom záujmu Ing. Jakuba Michuleka, PhD., je marketingová komunikácia a problematika patologických vzťahov na pracovisku. Celé štúdium absolvoval na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov na Žilinskej univerzite v Žiline v odbore ekonomika a manažment podniku. Vo svojej diplomovej práci sa venoval internej marketingovej komunikácii vybraného podniku. V dizertačnej práci riešil problematiku patologických vzťahov na pracovisku a navrhol metodický postup monitorovania, eliminácie a prevencie patologických vzťahov pre veľké a stredné podniky vykonávajúce svoju činnosť na území Slovenskej republiky. Vo svojej vedeckovýskumnej činnosti sa zameriava na interdisciplinárny výskum zameraný na dynamiku organizačného správania, digitálnu transformáciu, behaviorálne faktory výkonnosti a etické aspekty podnikania v kontexte meniacich sa socio-ekonomických podmienok. Participoval na riešení viacerých vedeckovýskumných projektov v rámci projektov VEGA. Taktiež participoval, resp. participuje na riešení štrukturálnych projektov. Je spoluautorom viac ako tridsiatich pôvodných vedeckých prác, z ktorých väčšina je publikovaná v zahraničných recenzovaných časopisoch alebo vo forme výstupu z medzinárodných vedeckých konferencií. Medzi najvýznamnejšie časopisy z oblasti pôsobenia, v ktorých publikoval svoje výstupy, možno zaradiť časopisy ako Agriculture, Frontiers in Psychology, Administrative Sciences, Stats či Journal of International Studies. Na jeho práce bolo zaznamenaných viac ako 100 ohlasov. Na katedre ekonomiky v súčasnosti pôsobí ako odborný asistent. 

Počas pôsobenia na katedre ekonomiky zabezpečuje semináre a cvičenia nasledujúcich predmetov: finančná analýza a plánovanie, marketing, medzinárodné podnikanie, organizácia manažérskej práce, podnikové plánovanie a strategický marketing.

 

Najvýznamnejšie vedecké publikácie:

Gajdosikova, D., & Michulek, J. (2025). Artificial Intelligence Models for Bankruptcy Prediction in Agriculture: Comparing the Performance of Artificial Neural Networks and Decision Trees. In: Agriculture, 15(10), 1077. (2024: 3.6 - IF, Q1 - JCR, Q1 - SJR).  https://doi.org/10.3390/agriculture15101077

Michulek, J., Gajanova, L., Sujanska, L., Tesarova, E. N. (2024). Understanding How Workplace Dynamics Affect the Psychological Well-Being of University Teachers. In: Administrative Sciences, 14(12), 336. (2023: 3.0 - IF, Q2 - JCR, Q2 - SJR). https://doi.org/10.3390/admsci14120336

Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., Blazek, R. (2024). Why Do Companies Cook the Books? Empirical Study of the Motives of Creative Accounting of Slovak Companies. In: Administrative Sciences, 14(7), 158. (2023: 3.0 - IF, Q2 - JCR, Q2 - SJR). https://doi.org/10.3390/admsci14070158

Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., Nadanyiova, M. (2023). Determinants of improving the relationship between corporate culture and work performance: Illusion or reality of serial mediation of leadership and work engagement in a crisis period?. In: Frontiers in Psychology, 14, 1135199. (2022: 3.8 - IF, Q1 - JCR, Q2 - SJR). https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1135199

Blazek, R., Durana, P., Michulek, J. (2023). Renaissance of Creative Accounting Due to the Pandemic: New Patterns Explored by Correspondence Analysis. In: Stats, 6(1), 411-430. (2022: 1.3 – IF). https://doi.org/10.3390/stats6010025

 

Scientometrické údaje:

WoS  
h-index
počet verifikovaných recenzií 55
SCOPUS  
 h-index
Google Scholar  
h-index 
 i10-index 4

 

Projekty:

VEGA 1/0469/25, Emergentný prístup v prostredí behaviorálnej ekonómie zameraný na udržateľné nákupné správanie prostredníctvom marketingového manažmentu - spoluriešiteľ

VEGA 1/0409/23, Forenzný marketing ako fundament objektívnej empirickej podpory manažérskych rozhodovacích procesov - spoluriešiteľ

VEGA 1/0032/21, Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového riadenia - spoluriešiteľ

VEGA 1/0064/20, Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku - spoluriešiteľ

 

Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
YouTube
Prijať
Odmietnuť
Uložiť