Oddelenie marketingu a spoločenských vied

Pozícia:
Prorektorka pre vzdelávanie
Adresa
BF314, AA322
COM_CONTACT_EMAIL
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo
+421/41/513 32 02, +421/41/513 5150

Doplnkové informácie

Doplnkové informácie

Researcher ID:                     0000-0003-0331-8826

ORCID Number                   https://orcid.org/0000-0003-0331-8826

Pozícia:                                  profesorka, prorektorka pre vzdelávanie na UNIZA                                   

Miestnosť:                             BF 314, AA 322

Mail:                                      Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Telefónne číslo:                     +421 41 513 5150

Konzultačné hodiny:            Utorok : 13.00 – 15.00    

Zabezpečované predmety:             

Manažment a marketing

I. stupeň Bc.

Marketing

I. stupeň Bc.

Medzinárodný marketing

II. stupeň Ing.

Podnikovohospodárska náuka

III. stupeň – PhD.

Marketingový manažment

III. stupeň – PhD.

Vzdelávanie a graduačný rast:

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Vysoká škola dopravy a spojov v Žiline

1983

cestná doprava/ prevádzka a ekonomika cestnej a mestskej dopravy

Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Vysoká škola dopravy a spojov v Žiline, externá vedecká ašpirantúra

1996

odbor: 62-03-9 odvetvové a prierezové ekonomiky

program: Ekonomika dopravy, spojov a služieb

Titul docent

Žilinská univerzita v Žiline

2002

odbor: 62-03-9 odvetvové a prierezové ekonomiky

Titul profesor

Žilinská univerzita v Žiline

2011

odbor: 3.3.16 ekonomika a manažment podniku

Vedeckovýskumné zameranie:

Vo vedeckovýskumnej činnosti sa prof. Ing. Anna Križanová, CSc. orientuje  na marketingový manažment, predovšetkým na oblasť marketingu služieb, špecificky na analýzu a identifikáciu východísk pre tvorbu a formovanie ponuky podnikov služieb, politiku značky, marketingovú cenovú politiku podniku, marketingovú komunikačnú politiku podniku a medzinárodný marketing.

 

Najvýznamnejšie pedagogické výstupy (5max):

Medzinárodný marketing / Anna Križanová a kolektív. - 1. vyd. - Žilina : Georg, 2010. - 263 s., [AH 18,152]. - ISBN 978-80-89401-13-0.

E-marketing - súčasť marketingovej stratégie / Jana Majerová, Anna Križanová. - 1. vyd. - Bratislava : DOLIS, 2015. - 158 s., [AH 10,16]. - ISBN 978-80-8181-004-6.

Základy marketingu I / Eva Birnerová, Anna Križanová. - 2. preprac. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2008. - 163 s., AH 15,48, VH 15,95. - ISBN 978-80-8070-836-8. - 3. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2012. - ISBN 978-80-554-0481-3.

Základy marketingu II / Eva Birnerová, Anna Križanová. - 3. preprac. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2013. - 156 s., [AH 15,00; VH 15,47]. - ISBN 978-80-554-0766-1.

Praktikum z marketingu  / Anna Križanová, Jana Klieštiková. - 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2016. - 152 s., [AH 13,28; VH 13,98]. - ISBN 978-80-554-1306-8.

Najvýznamnejšie vedecké publikácie (5max):

The proposal of activities of pricing policy in the process of building and managing brand value in Slovak Republic  / Križanová A., Majerová J., In: Advances in Intelligent Systems Research, vydavateľstvo ATLANTIS PRESS, ISSN 1951-6851, 2013, vol. 26, s. 416-419. Evidované v databáze Web of Science.

Profil kształcenia akademickiego w euroregionie Beskidy a oczekiwania transgranicznego rynku pracy / Jacek Binda, Anna Križanová, Jan Ostoj, Martin Bugaj, Elzbieta Rak-Młynarska, Radovan Madleňák, vedecká monografia (vyšlo aj v AJ), 1. wyd. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Prawa, 2014., 154 s. ISBN 978-83-61310-37-2.

The impact of psychografic segmentation on increasing hotel traffic in the  / Martina Gogolová, Anna Križanová, In: Promet – Traffic & Transportation: scientific journal on traffic and transportation research. ISSN 0353-5320. Vol. 20, no. 6, 2008. p. 401-404. Evidované v databáze Web of Science a SCOPUS. IF (2008) = 0,072. H Index 10

The customer contentment with products and services in telecommunications sector in the Slovak republic / Anna Krizanova, Gabriela Masarova, Juraj Kolencik, In: Communications: scientific letters of the University of Žilina. ISSN 1335-4205. Vol. 16, no. 2, 2014, pp. 51-57. Evidované v databáze SCOPUS. H Index 13

Subsidies to Increase Remote Pollution? / Kliestikova Jana, Krizanova Anna, Corejova Tatiana, Kral Pavol, Spuchlakova Erika. In: Science and engineering ethics, Springer Publisher, Vol. 23, No. 5, pp. 1471-1147, 2017, ISSN 1353-3452. Evidované v databáze Web of Science a SCOPUS. IF(2017) = 2,229. H Index 37. Current Contents.

 

Scientometrické údaje:

WoS:               h-index 15

SCOPUS:       h-index 12

Google Scholar:

h-index           17

i10-index        25

 

Projekty:

APVV

15-0505 Integrovaný model manažérskej podpory budovania a riadenia hodnoty značky v špecifických podmienkach SR – zodpovedný riešiteľ

2016-2020

MŠ SR SAV

1/4326/97 Ekonomické a kvalitatívne hodnotenie dopravy – spoluriešiteľ

1997-1999

VEGA

1/8183/01 Ekonomické a kvalitatívne vplyvy implementácie legislatívy EÚ do legislatívy SR v oblasti cestnej dopravy – spoluriešiteľ

2001-2003

VEGA

1/0497/03 Metodika stanovenia indexu spokojnosti zákazníka vo verejnej osobnej doprave – spoluriešiteľ

2003-2005

VEGA

1/2567/05 Marketingové aktivity podnikov hromadnej osobnej cestnej a železničnej dopravy – účastníkov integrovaného dopravného systému v procese tvorby a formovania ich ponuky – zodpovedný riešiteľ

2005-2007

VEGA

1/4647/07 Dynamický model motivácie ľudského potenciálu (výskum problematiky motivácie a motivovania ľudského potenciálu z hľadiska pôsobenia závažných situačných vplyvov a zachovania efektívnosti ľudského snaženia) – spoluriešiteľ

2007-2009

VEGA

1/0471/08 Marketingová komunikácia podniku služieb – integrovaný model podnikovej komunikácie so zákazníkom – zodpovedný riešiteľ

2008-2010

VEGA

1/0357/11 Výskum možnosti aplikácie fuzzy-stochastického prístupu a CorporateMatrics ako nástrojov kvantifikácie rizík – spoluriešiteľ

2011-2013

VEGA

1/0473/12 Integrovaný model budovania hodnoty značky ako nástroja marketingového mixu podniku, zodpovedný riešiteľ

2012-2014

VEGA

1/0024/15 Základný výskum vnímania spoločenskej zodpovednosti podniku ako hodnoty pre zákazníka, zodpovedný riešiteľ

2015-2017

VEGA

1/0718/18 Vplyv psychografických aspektov cenotvorby na marketingovú stratégiu podnikov naprieč výrobkami a trhmi

2018-2020

VEGA

1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového riadenia

  2021–  2023

SOCRATES

Training university academic staff to become trainers in outreach activities, Univerzita Palackého Olomouc – spoluriešiteľ

2005-2007

SOL

2CE134P2 A Comprehensive Road Safety Strategy for Europe – spoluriešiteľ

2010-2013

IEE

IEE/09/862/SI2.558304 ISEMOA Improving seamless energy-efficient mobility chains for all – spoluriešiteľ

2010–2013

IEE

IEE/10/274/SI2.589418 TRANSPORT LEARNING - Empowerment of practitioners to achieve energy savings in urban transport – spoluriešiteľ

2011-2014

IVF

21120319 Moving towards V4 Road Safety Strategy – spoluriešiteľ

2012

IVF

31110045 SusTrans - Cooperation for sustainable transport in the Visegrad region – spoluriešiteľ

2012-2013

IVF

31310035 ProSAFE - Intensifying Professional Collaboration For Safer Road Transportation Among the Visegrad Countries – spoluriešiteľ

2013-2014

TEMPUS

530632 JOINITS - Joint Master Programme in Intelligent Transport Systems – spoluriešiteľ

2013-2015

EÚ-ŠF

Kvalita vzdelávania a rozvoj ľudských zdrojov ako piliere vedomostnej spoločnosti na Fakulte PEDAS Žilinskej univerzity v Žiline – zodpovedný riešiteľ

2013-2015

 

Doplňujúce informácie:

  • Pobyty v zahraničí:
  • 6 mesačný študijný pobyt na Inštitúte telekomunikácií - fakulte riadenia, Katedra manažmentu, Evry, Francúzsko: projekt TEMPUS IMG 1013/96 v r.1997 a štipendium Francúzskej vlády ukončený prednáškou na fakulte na tému: La politique de marketing des entreprises de services et ses conditions en Slovaquie
  • 2 týždňová stáž v Groupe ESC Bordeaux, Francúzsko, 2000, získanie certifikátu Certificat de Formation professionel continue de L´Institute superieur de logistique industrielle (ISLI) et L´Université de Žilina „D´études Supérieures en Management Logistique Globale, (certifikát „Vyššie štúdium v riadení globálnej logistiky“), 2000.

- Členka predsedníctva Odboru ekonomiky a manažmentu Slovenskej akadémie pôdohospodárskych vied (od 7.1.2022)

-    Členka redakčnej rady časopisu:

Ekonomika a spoločnosť, EF UMB BB,

Acta Oeconomika Universitatis Selye, EF Univerzity J. Selyeho v Komárne

Ekonomika poľnohospodárstva

Členka  vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer SR s.r.o. pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie

  • Členka vedeckej rady vedeckého časopisu:
  • Postępy Techniki Przetwórstwa Spożywczego, Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, Wyzsa Szkola Menedzerska, Warszawa
  • Technical Issues, Akademia Morska v Szczecinie
  • Journal of civil engineering and Transport „TransEngin“, Kazimierz Pulaski University of Technology and Humanitties in Radom, Poland

- Členka Českej marketingovej spoločnosti

- Členka Vedeckej rady: UNIZA, Fakulty PEDAS UNIZA, Fakulty humanitných vied UNIZA, EF UMB Banská Bystrica

- Predsedníčka  Redakčnej a edičnej rady UNIZA

 

 

Uložiť
Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
YouTube
Prijať
Odmietnuť