Oddelenie marketingu a spoločenských vied

Adresa
BF339
COM_CONTACT_EMAIL
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo
+421/41/513 32 13

Doplnkové informácie

Doplnkové informácie

Researcher ID:                     Q-5111-2018

ORCID Number                   https://orcid.org/0000-0003-0165-0227

Pozícia:                                  odborný asistent                                            

Miestnosť:                             BG 339

Mail:                                      Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Telefónne číslo:                     +421/41/513 32 13

Konzultácie:                             utorok 15.00-17.00

                                              

Zabezpečované predmety               

marketing                                                                   I. stupeň Bc.

strategický marketing                                                II. Stupeň Ing.

                                                          

Vzdelávanie a graduačný rast:

PhD.      Doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor Ekonomika a manažment podniku, názov dizertačnej práce: Vplyv marketingovej komunikácie podniku na iracionálne nákupné správanie zákazníkov, 2021.

Ing.        Žilinská univerzita v Žilina, Fakulta riadenia a informatiky, odbor. Informačný manažment , 2017.

Vedeckovýskumné zameranie:

Ing. Dávid Vrtaňa, PhD., je odborníkom v oblasti marketingu, marketingovej komunikácii a neuromarketingu. Jeho odborný profil sa formoval počas doktorandského štúdia v prostredí FPEDAS Žilinskej univerzity v Žiline, kde absolvoval doktorandské štúdium z oblasti ekonomiky a manažmentu podniku. Prierezovo sa vo svojej vedecko-výskumnej činnosti zameriava na nákupné správanie, brandingový proces, marketingovú komunikáciu a oblasť neuromarketingu. Svoje odborné skúsenosti a zručnosti sa snaží odovzdávať študentom pri vedení bakalárskych a diplomových prác. Je súčasťou a participuje na projektoch VEGA s názvom: Vplyv psychografických aspektov cenotvorby na marketingovú stratégiu podnikov naprieč výrobkami a trhmi, Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku a projektu Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového prostredia. V roku 2012 v rámci projektu Behaviorálny model manažmentu zmien podniku vo vzťahu k budovaniu konkurencieschopnosti v podmienkach trhovej ekonomiky získal ocenenie za najpopulárnejší vedecký poster.

Najvýznamnejšie pedagogické výstupy (5max):

Gogolová, M., Križanová, A., Vrtaňa, D. (2022) Praktikum z ekonomiky podniku, EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2022, 119 str., ISBN 978-80-554-1915-2.

 

Najvýznamnejšie vedecké publikácie (5max):

Vrtana, D. a kol. (2020) Exploring the Affective Level in Adolescetns in Relation to Advertising with a Selected Emotional Appeal. Sustainability 12(19). (Q2, WoS, IF = 3,889, Category Rank = 133/279).

Vrtana, D., Rosnerova, Z. Krizanova, A. (2021) Behavioral model of business change management in realtion to building competitiveness in market economy conditions, 22(2), 493-503 (Q2 SCOPUS, SJR = 0,37)

 

Scientometrické údaje:

WoS

h-index                                               1

počet verifikovaných recenzií            2

SCOPUS

h-index                                               2

 

Projekty:

Projekt VEGA – 1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového prostredia.

Projekt VEGA – 1/0064/20 Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku

Projekt – VEGA 1/0718/18 – Vplyv psychografických aspektov cenotvorby na marketingovú stratégiu podnikov naprieč výrobkami a trhmi

Uložiť
Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
YouTube
Prijať
Odmietnuť