Ing. Dávid Vrtaňa, PhD.
Oddelenie marketingu a spoločenských vied
Doplnkové informácie
Researcher ID: Q-5111-2018
ORCID Number https://orcid.org/0000-0003-0165-0227
Pozícia: odborný asistent
Miestnosť: BG 339
Mail:
Telefónne číslo: +421/41/513 32 13
Konzultácie: utorok 15.00-17.00
Zabezpečované predmety
marketing I. stupeň Bc.
strategický marketing II. Stupeň Ing.
Vzdelávanie a graduačný rast:
PhD. Doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor Ekonomika a manažment podniku, názov dizertačnej práce: Vplyv marketingovej komunikácie podniku na iracionálne nákupné správanie zákazníkov, 2021.
Ing. Žilinská univerzita v Žilina, Fakulta riadenia a informatiky, odbor. Informačný manažment , 2017.
Vedeckovýskumné zameranie:
Ing. Dávid Vrtaňa, PhD., je odborníkom v oblasti marketingu, marketingovej komunikácii a neuromarketingu. Jeho odborný profil sa formoval počas doktorandského štúdia v prostredí FPEDAS Žilinskej univerzity v Žiline, kde absolvoval doktorandské štúdium z oblasti ekonomiky a manažmentu podniku. Prierezovo sa vo svojej vedecko-výskumnej činnosti zameriava na nákupné správanie, brandingový proces, marketingovú komunikáciu a oblasť neuromarketingu. Svoje odborné skúsenosti a zručnosti sa snaží odovzdávať študentom pri vedení bakalárskych a diplomových prác. Je súčasťou a participuje na projektoch VEGA s názvom: Vplyv psychografických aspektov cenotvorby na marketingovú stratégiu podnikov naprieč výrobkami a trhmi, Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku a projektu Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového prostredia. V roku 2012 v rámci projektu Behaviorálny model manažmentu zmien podniku vo vzťahu k budovaniu konkurencieschopnosti v podmienkach trhovej ekonomiky získal ocenenie za najpopulárnejší vedecký poster.
Najvýznamnejšie pedagogické výstupy (5max):
Gogolová, M., Križanová, A., Vrtaňa, D. (2022) Praktikum z ekonomiky podniku, EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2022, 119 str., ISBN 978-80-554-1915-2.
Najvýznamnejšie vedecké publikácie (5max):
Vrtana, D. a kol. (2020) Exploring the Affective Level in Adolescetns in Relation to Advertising with a Selected Emotional Appeal. Sustainability 12(19). (Q2, WoS, IF = 3,889, Category Rank = 133/279).
Vrtana, D., Rosnerova, Z. Krizanova, A. (2021) Behavioral model of business change management in realtion to building competitiveness in market economy conditions, 22(2), 493-503 (Q2 SCOPUS, SJR = 0,37)
Scientometrické údaje:
WoS
h-index 1
počet verifikovaných recenzií 2
SCOPUS
h-index 2
Projekty:
Projekt VEGA – 1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového prostredia.
Projekt VEGA – 1/0064/20 Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku
Projekt – VEGA 1/0718/18 – Vplyv psychografických aspektov cenotvorby na marketingovú stratégiu podnikov naprieč výrobkami a trhmi