Oddelenie mikroekonómie, makroekonómie a manažmentu

Kontakty

Adresa
BF308
E-mail
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo
+421/41/513 32 30

Doplnkové informácie

Doplnkové informácie

 

Researcher ID:  P-2726-2015
ORCID Number: http://orcid.org/0000-0001-9242-5898
Pozícia: Docent, Katedra ekonomiky
Miestnosť: BF 308 
Mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo: +421/41/513 32 30
Konzultačné hodiny: Streda10.00 – 12.00

            

Zabezpečované predmety

Účtovníctvo                                                                I. stupeň Bc. 
Finančné účtovníctvo 1  I. stupeň Bc.
Organizácia manažérskej práce              II. stupeň Ing.
Odborná prax A                                                         II. stupeň Ing.
Odborná prax B                                                          II. stupeň Ing.
Odborná prax C                                                          II. stupeň Ing.
Odborná prax D                                                         II. stupeň Ing.

        

Vzdelávanie a graduačný rast:

PhD.      Interné doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku, názov dizertačnej práce: Návrh modelu výskumu konkurencie podniku, 2014

Ing.        Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, odbor 3.3.21 Ekonomika a riadenie podnikov, 2008.

 

Vedeckovýskumné zameranie:

Ing. Ľubica Gajanová, PhD. sa prierezovo vo svojej vedecko-výskumnej činnosti zameriava na problematiku marketing manažmentu, predovšetkým na výskum marketingovej komunikácie, vnímania spoločenskej zodpovednosti podniku a značky ako hodnoty pre zákazníka, riadenia vzťahov so zákazníkmi a konkurenčného spravodajstva. Je členom redakčných rád a recenzentkou viacerých renomovaných indexovaných a impaktovaných zahraničných časopisov.

 

Najvýznamnejšie pedagogické výstupy:

Gajanová, Ľ., a kol. (2022). Praktikum z marketingu služieb, EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2022, 192 str., ISBN 978-80-554-1873-5.

Kramárová, K. a kol. (2021). Finančné účtovníctvo verejného sektora. EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2021, 303 str., ISBN 978-80-554-1813-1.

Najvýznamnejšie vedecké publikácie:

Zvarikova, K., Gajanova, L., & Horak, J. (2024). Exploring CSR performance as a proxy for competitive ad-vantage across sectors in the Central European countries. Oeconomia Copernicana, 15(3), 991–1020. https://doi.org/10.24136/oc.3247 (Q1, IF 7.6; Q2 AIS = 0.570)

Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., & Blazek, R. (2024). Why do companies cook the books? Empirical study of the motives of creative accounting of Slovak companies. Administrative Sciences, 14(7), 158. https://doi.org/10.3390/admsci14070158 (Q2, IF 3.0; Q3 AIS = 0.499)

Michulek, J., Gajanova, L., Sujanska, L., & Tesarova, E. N. (2024). Understanding how workplace Dynamics Affect the Psychological Well-Being of University Teachers. Administrative Sciences, 14(12), 336. https://doi.org/10.3390/admsci14120336 (Q2, IF 3.0; Q3 AIS = 0.499)

Majerova, J., Gajanova, L., Nadanyiova, M., & Sipos, T. (2024). Who should Communicate to Make the World a Greener Place? Car Brand Loyalty as an Essential Attribute of Pro-Environmental Education. Acta Polytechnica Hungarica, 21(7), 107–121. https://doi.org/10.12700/aph.21.7.2024.7.7 (Q2, IF 1.4; Q3 AIS = 0.151)

Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., & Nadanyiova, M. (2023). Determinants of improving the relationship between corporate culture and work performance: Illusion or reality of serial mediation of leadership and work engagement in a crisis period? Frontiers in Psychology, 14. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1135199 (Q2, IF 2.6; Q2 AIS = 0.853)

Scientometrické údaje:

 

WoS  
h-index                                               11 
počet verifikovaných recenzií             32
SCOPUS  
h-index                                                11
Google Scholar  
h-index                                                16 
i10-index                                             23 

 

 

Projekty:

VEGA č. 1/0409/23    Forenzný marketing ako fundament objektívnej empirickej podpory manažérskych rozhodovacích procesov, doba riešenia: 2023-2025, pozícia: hlavný riešiteľ

VEGA č. 1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového riadenia, doba riešenia: 2021-2023, pozícia: riešiteľ

VEGA č. 1/0064/20 Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku, doba riešenia: 2020-2022, pozícia: riešiteľ

APVV 15-0505: Integrovaný model manažérskej podpory budovania a riadenia hodnoty značky v špecifických podmienkach SR, doba riešenia: 2016-2020, pozícia: riešiteľ

Erasmus+ 2017-1-MT01-KA203-026960 Multiple Higher Educational Institution - Master in Entrepreneurship - Kooperácia VŠ inštitúcií s cieľom vytvorenia Master študijného programu zameraného na podporu SME podnikania (2017-2020), pozícia: riešiteľ

Doplňujúce informácie:

Člen redakčnej a recenznej rady časopisu European Journal of International Management

Člen redakčnej rady časopisu Communications – Scientific Letters of the University of Zilina

Člen redakčnej rady časopisu Journal of Sustainable Marketing

Guest editor v časopise Sustainability, Special Issue: Market Orientation, Strategic Marketing and Sustainable Innovation

Člen organizačnej rady medzinárodnej vedeckej konferencie Globalization and its socio-economic consequences

Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Applied Management Advances in the 21st Century

Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie IBIMA

Hodnotiteľ projektov Vedeckej grantovej agentúry MŠVVaŠ SR a SAV (VEGA)

Hodnotiteľ projektov Agentúry na podporu výskumu a vývoja (APVV)

Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
YouTube
Prijať
Odmietnuť
Uložiť