Ing. Ľubica Gajanová, PhD.
Oddelenie financií a finančného manažmentu
Doplnkové informácie
Researcher ID: P-2726-2015
ORCID Number http://orcid.org/0000-0001-9242-5898
Pozícia: odborný asistent
Miestnosť: BF 308
Mail:
Telefónne číslo: +421 41 5133 230
Konzultačné hodiny: utorok 10.00 – 12.00
Zabezpečované predmety
Účtovníctvo I. stupeň Bc.
Vybrané problémy finančného účtovníctva II. stupeň Ing.
Odborná prax A II. stupeň Ing.
Odborná prax B II. stupeň Ing.
Odborná prax C II. stupeň Ing.
Odborná prax D II. stupeň Ing.
Finančné účtovníctvo 1 I. stupeň Bc.
Vzdelávanie a graduačný rast:
PhD. Interné doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku, názov dizertačnej práce: Návrh modelu výskumu konkurencie podniku, 2014
Ing. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, odbor 3.3.21 Ekonomika a riadenie podnikov, 2008.
Vedeckovýskumné zameranie:
Ing. Ľubica Gajanová, PhD. sa prierezovo vo svojej vedecko-výskumnej činnosti zameriava na problematiku marketing manažmentu, predovšetkým na výskum marketingovej komunikácie, vnímania spoločenskej zodpovednosti podniku a značky ako hodnoty pre zákazníka, riadenia vzťahov so zákazníkmi a konkurenčného spravodajstva. Je členom redakčných rád a recenzentkou viacerých renomovaných indexovaných a impaktovaných zahraničných časopisov.
Najvýznamnejšie pedagogické výstupy (5max):
Gajanová, Ľ., a kol. (2022). Praktikum z marketingu služieb, EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2022, 192 str., ISBN 978-80-554-1873-5.
Kramárová, K. a kol. (2021). Finančné účtovníctvo verejného sektora. EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2021, 303 str., ISBN 978-80-554-1813-1.
Najvýznamnejšie vedecké publikácie (5max):
Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., Nadanyiova, M. (2023). Determinants of improving the relationship between corporate culture and work performance. Illusion or reality of serial mediation of leadership and work engagement in a crisis period?, Frontiers in Psychology, 14, https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1135199 (kvartil 2021 – Q1; IF 2021 – 4.232; AIS 2021 – 1.073, autorský podiel 25%)
Gajanova, L., Nadanyiova, M., Majerova, J. & Aljarah, A. (2021). Brand value sources in banking industry: Evidence for marketing communication across generational cohorts. Polish journal of management studies, 23(1), 151-171. https://doi.org/10.17512/pjms.2021.23.1.10 (kvartil 2020 - Q3, SJR 2020 - 0.319, H-index 21, autorský podiel 30%)
Krizanova, A., Lăzăroiu, G., Gajanova, L., Kliestikova, J., Nadanyiova, M., & Moravcikova, D. (2019). The Effectiveness of Marketing Communication and Importance of Its Evaluation in an Online Environment. Sustainability, 11, 7016. doi: https://doi.org/10.3390/su11247016 (kvartil 2019 - Q2; IF 2019 – 2.576; AIS 2019 – 0.331, autorský podiel 30%)
Krizanova, A., Gajanova, L., & Nadanyiova, M. (2018). Design of a CRM Level and Performance Measurement Model. Sustainability, 10(7), 2567. https://doi.org/10.3390/su10072567 (kvartil 2018 - Q2; IF 2018 - 2.592 ; AIS 2018 - 0.335; autorský podiel 40%)
Stefanikova, L., & Masarova, G. (2013). The need of complex competitive intelligence. Procedia - social and behavioral sciences, 110, 669-677. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.911 (SJR 2013 - 0.151, H-index 53, autorský podiel 50%)
Scientometrické údaje:
WoS
h-index 10
počet verifikovaných recenzií 30
SCOPUS
h-index 8
Google Scholar
h-index 10
i10-index 10
Projekty:
VEGA č. 1/0409/23 Forenzný marketing ako fundament objektívnej empirickej podpory manažérskych rozhodovacích procesov, doba riešenia: 2023-2025, pozícia: hlavný riešiteľ
VEGA č. 1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového riadenia, doba riešenia: 2021-2023, pozícia: riešiteľ
VEGA č. 1/0064/20 Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku, doba riešenia: 2020-2022, pozícia: riešiteľ
APVV 15-0505: Integrovaný model manažérskej podpory budovania a riadenia hodnoty značky v špecifických podmienkach SR, doba riešenia: 2016-2020, pozícia: riešiteľ
Erasmus+ 2017-1-MT01-KA203-026960 Multiple Higher Educational Institution - Master in Entrepreneurship - Kooperácia VŠ inštitúcií s cieľom vytvorenia Master študijného programu zameraného na podporu SME podnikania (2017-2020), pozícia: riešiteľ
Doplňujúce informácie:
Člen redakčnej a recenznej rady časopisu European Journal of International Management
Člen redakčnej rady časopisu Communications – Scientific Letters of the University of Zilina
Člen redakčnej rady časopisu Journal of Sustainable Marketing
Guest editor v časopise Sustainability, Special Issue: Market Orientation, Strategic Marketing and Sustainable Innovation
Člen organizačnej rady medzinárodnej vedeckej konferencie Globalization and its socio-economic consequences
Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Applied Management Advances in the 21st Century
Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie IBIMA
Hodnotiteľ projektov Vedeckej grantovej agentúry MŠVVaŠ SR a SAV (VEGA)
Hodnotiteľ projektov Agentúry na podporu výskumu a vývoja (APVV)