Udelenie atribútu HOT PAPER pre článok publikovaný v časopise Mathematics

Výsledky vedeckej tvorivej činnosti členov katedry Ekonomiky – doc. Ing. Kataríny Valáškovej, PhD. a Ing. Pavla Ďuranu, PhD.  a katedry Kvantitatívnych metód a hospodárskej informatiky – Mgr. Peter Adamko, PhD. uverejnené v časopise Mathematics (Q1, IF 2.592) so zameraním na zmeny na spotrebiteľskom trhu vplyvom pandémie COVID-19 boli ocenené atribútom HOT PAPER od vedeckej databázy Web of Science.

Toto významné ocenenie sa udeľuje vedeckým prácam, ktoré boli publikované v posledných dvoch rokoch a v sledovanom období získali dostatok citácií na to, aby sa zaradili medzi 0,1 % najlepších prác v akademickej oblasti Mathematics na svete.

hot papers 1

hot papers 2

Článok našich kolegov Changes in Consumers' Purchase Patterns as a Consequence of the COVID-19 Pandemic získal v obodbí máj/jún 2022 dostatočné množstvo citácií na to, aby sa umiestnil medzi top  0,1 % článkov v porovnaní s prácami v rovnakej oblasti a pridanými do databázy Web of Science v rovnakom období.

K tomu veľkému úspechu kolegom srdečne gratulujeme.

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Core
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
YouTube
Accept
Decline
Save