doc. Ing. Ľubica Gajanová, PhD.
Oddelenie mikroekonómie, makroekonómie a manažmentu
Kontakty
Doplnkové informácie
| Researcher ID: | P-2726-2015 |
| ORCID Number: | http://orcid.org/0000-0001-9242-5898 |
| Pozícia: | Docent, Katedra ekonomiky |
| Miestnosť: | BF 308 |
| Mail: | |
| Telefónne číslo: | +421/41/513 32 30 |
| Konzultačné hodiny: | Streda10.00 – 12.00 |
Zabezpečované predmety
| Účtovníctvo | I. stupeň Bc. |
| Finančné účtovníctvo 1 | I. stupeň Bc. |
| Organizácia manažérskej práce | II. stupeň Ing. |
| Odborná prax A | II. stupeň Ing. |
| Odborná prax B | II. stupeň Ing. |
| Odborná prax C | II. stupeň Ing. |
| Odborná prax D | II. stupeň Ing. |
Vzdelávanie a graduačný rast:
PhD. Interné doktorandské štúdium, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, odbor 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku, názov dizertačnej práce: Návrh modelu výskumu konkurencie podniku, 2014
Ing. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, odbor 3.3.21 Ekonomika a riadenie podnikov, 2008.
Vedeckovýskumné zameranie:
Ing. Ľubica Gajanová, PhD. sa prierezovo vo svojej vedecko-výskumnej činnosti zameriava na problematiku marketing manažmentu, predovšetkým na výskum marketingovej komunikácie, vnímania spoločenskej zodpovednosti podniku a značky ako hodnoty pre zákazníka, riadenia vzťahov so zákazníkmi a konkurenčného spravodajstva. Je členom redakčných rád a recenzentkou viacerých renomovaných indexovaných a impaktovaných zahraničných časopisov.
Najvýznamnejšie pedagogické výstupy:
Gajanová, Ľ., a kol. (2022). Praktikum z marketingu služieb, EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2022, 192 str., ISBN 978-80-554-1873-5.
Kramárová, K. a kol. (2021). Finančné účtovníctvo verejného sektora. EDIS Žilina: Žilinská univerzita, 2021, 303 str., ISBN 978-80-554-1813-1.
Najvýznamnejšie vedecké publikácie:
Zvarikova, K., Gajanova, L., & Horak, J. (2024). Exploring CSR performance as a proxy for competitive ad-vantage across sectors in the Central European countries. Oeconomia Copernicana, 15(3), 991–1020. https://doi.org/10.24136/oc.3247 (Q1, IF 7.6; Q2 AIS = 0.570)
Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., & Blazek, R. (2024). Why do companies cook the books? Empirical study of the motives of creative accounting of Slovak companies. Administrative Sciences, 14(7), 158. https://doi.org/10.3390/admsci14070158 (Q2, IF 3.0; Q3 AIS = 0.499)
Michulek, J., Gajanova, L., Sujanska, L., & Tesarova, E. N. (2024). Understanding how workplace Dynamics Affect the Psychological Well-Being of University Teachers. Administrative Sciences, 14(12), 336. https://doi.org/10.3390/admsci14120336 (Q2, IF 3.0; Q3 AIS = 0.499)
Majerova, J., Gajanova, L., Nadanyiova, M., & Sipos, T. (2024). Who should Communicate to Make the World a Greener Place? Car Brand Loyalty as an Essential Attribute of Pro-Environmental Education. Acta Polytechnica Hungarica, 21(7), 107–121. https://doi.org/10.12700/aph.21.7.2024.7.7 (Q2, IF 1.4; Q3 AIS = 0.151)
Michulek, J., Gajanova, L., Krizanova, A., & Nadanyiova, M. (2023). Determinants of improving the relationship between corporate culture and work performance: Illusion or reality of serial mediation of leadership and work engagement in a crisis period? Frontiers in Psychology, 14. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1135199 (Q2, IF 2.6; Q2 AIS = 0.853)
Scientometrické údaje:
| WoS | |
| h-index | 11 |
| počet verifikovaných recenzií | 32 |
| SCOPUS | |
| h-index | 11 |
| Google Scholar | |
| h-index | 16 |
| i10-index | 23 |
Projekty:
VEGA č. 1/0409/23 Forenzný marketing ako fundament objektívnej empirickej podpory manažérskych rozhodovacích procesov, doba riešenia: 2023-2025, pozícia: hlavný riešiteľ
VEGA č. 1/0032/21 Marketing engineering ako progresívna platforma optimalizácie manažérskych rozhodovacích procesov v kontexte súčasných výziev marketingového riadenia, doba riešenia: 2021-2023, pozícia: riešiteľ
VEGA č. 1/0064/20 Behaviorizmus v spoločensky zodpovednej komunikačnej stratégii podniku, doba riešenia: 2020-2022, pozícia: riešiteľ
APVV 15-0505: Integrovaný model manažérskej podpory budovania a riadenia hodnoty značky v špecifických podmienkach SR, doba riešenia: 2016-2020, pozícia: riešiteľ
Erasmus+ 2017-1-MT01-KA203-026960 Multiple Higher Educational Institution - Master in Entrepreneurship - Kooperácia VŠ inštitúcií s cieľom vytvorenia Master študijného programu zameraného na podporu SME podnikania (2017-2020), pozícia: riešiteľ
Doplňujúce informácie:
Člen redakčnej a recenznej rady časopisu European Journal of International Management
Člen redakčnej rady časopisu Communications – Scientific Letters of the University of Zilina
Člen redakčnej rady časopisu Journal of Sustainable Marketing
Guest editor v časopise Sustainability, Special Issue: Market Orientation, Strategic Marketing and Sustainable Innovation
Člen organizačnej rady medzinárodnej vedeckej konferencie Globalization and its socio-economic consequences
Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Applied Management Advances in the 21st Century
Člen výboru medzinárodnej vedeckej konferencie IBIMA
Hodnotiteľ projektov Vedeckej grantovej agentúry MŠVVaŠ SR a SAV (VEGA)
Hodnotiteľ projektov Agentúry na podporu výskumu a vývoja (APVV)
